Protože já sama jsem byla jako mladá žena znásilněna opilým mužem, protože to byl chlap jak hora, navíc můj šéf, držela jsem hubu a krok a myslela si, že to byla moje vina. Ten pocit vnitřní špíny bych žádnému chlapovi nepřála zažít.
I proto bych ráda dala toto stanovisko ke kampani Bernard pin-upky v bodech:
1. Spojování piva a ženského těla je špatně.
2. Tuto kampaň jsme nevymýšleli u nás ve studiu, jen jsme produkčně zajišťovali ilustraci pin-upek.
3. Klienta jsem já osobně konfrontovala s mým nesouhlasným názorem na kampaň, kterou si vymyslel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV