Pak ovšem nastoupili další projektanti. Prý aby se zkvalitnila doprava ještě více. Odbočky, přípojky, odbočky, přípojky... a nakonec ještě i semafory. A už jsou dopravní zácpy. Nebo Jižní spojka. To samé. Přivaděč do Jinonic. A tak bychom mohli pokračovat v hodnocení, nakolik se doprava zrychlila a zkvalitnila, nebo nakolik se původní projekty zkazily nesprávnými zásahy.
Za "strašlivé totality" byly na osobní automobily pořadníky, čekalo se i několik let. Pak se také stály fronty. Proč to ale bylo? Nemusím pamětníkům připomínat, že na odstavných parkovištích mladoboleslavské Škodovky byly stovky nových automobilů, které se nesměly prodat. Proč? Byla to šikana? Ne! Tím se právě reguloval počet vozidel na silnicích, aby nedocházelo k zbytečným zácpám. Z toho důvodu byl také omezen a regulován dovoz vozidel ze zahraničí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV