Samozřejmě mít povědomost se týká všech občanů, ale vzhledem k vývoji světového dění, budou co nejširší znalosti mladé nastupující generace velmi důležité.
Podíváme-li se do dějepisů pro ZŠ a SŠ, negace převládnou nad zjištěným stavem. Je to jako popis Prahy bez zmínky o Hradu, Staromáku nebo Václaváku. Celé povídání o islámu od jeho vzniku je proškrtaný text z Hrbkova překladu Koránu. Vezme-li v úvahu, když ti, kteří za nás rozhodují, mohou mít povědomost o islámu malou nebo žádnou, ani se nejde divit, že nikdo v tomto směru „netlačí“ na výukové osnovy k naplnění znalostí o náboženství (ideologii), které je nejdynamičtější, ale současně, dle náboženských textů, nejagresivnější v současném světě.
Horší je, že i ti, co vědí, hrají s kartami cinknutými bruselskou korektností. Je-li řeč o nastupující generaci, je to o to horší, že i ti, co se poučili, musí hrát nevědomé, protože pan sluníčkový profesor, ale i spolužáci jsou odevzdaně multikulturní a nějaké „zvěsti“ o násilí ve jménu Alláha řadí pod kolonku výjimečná událost a nebo vyšinutý jedinec. Vůbec nechtějí slyšet, že násilí vůči nevěřícím – káfirům je v souladu s Mohamedovým přetlumočením Božího slova; tedy alespoň to tak Mohamed světu sdělil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV