Nervozita evropských "starých struktur" se zvyšuje s každým dalším teroristickým útokem. Většina lidí již nevěří oficiálním médiím, které se staly pouhými propagandistickými nástroji od občanů zcela odtržených vládnoucích kruhů. Lidé se proto stále častěji obrací k nezávislým médiím. S nástupem "migrační krize" se tento fenomén významně prohloubil a alternativní zdroje se staly neodmyslitelnou součástí života většiny občanů, kteří nechtějí být jen ovcemi vedenými na porážku.
Monitorovací týmy Pavlíků Morozovů
To pochopitelně vyvolává značnou nervozitu v politických a mediálních kruzích, neboť do té doby se soudilo, že pokud se bude lež dostatečně dlouho a intenzivně po goebbelsovsku opakovat, lidé se nechají manipulovat - jako vždycky v minulosti. Dnes však tyto struktury zjišťují, že celý propracovaný systém vymývání mozků účelovou propagandou přestává fungovat.
V zoufalé snaze sahají k řešením, která nefungovala ani v posledních letech před pádem Berlínské zdi. Při dnešním technologickém propojení světa působí tato opatření ještě bizarněji. Všechny pokusy o cenzuru, blokování sociálních sítí a webových stránek narážejí na technologické limity. Různé "Výbory obecného blaha" hlídající ideovou čistotu médií, jak si představují v Bruselu, kde je za podobné totalitní nesmysly zodpovědná i česká eurokomisařka Jourová, nemohou dlouhodobě uspět.
Chovancovy monitorovací týmy, by se musely uklikat, aby byly schopny veškerý "závadný" obsah na webu "vyřešit". Opakovanou mantrou se pak stává, že všechna "závadná sdělení" mají jeden jediný zdroj: Putinovo Rusko. Tak, jako dříve působily na pracující v socialistickém státě ideodiverzní centrály řízené západními zpravodajskými službami, tak je dnes podle představ novodobých cenzorů každý obsah dílem putinovské propagandy.
Sluníčkářská reklamní blokáda
Aby se taková "propaganda" nešířila, rozhodli se soudruzi, že ještě více omezí reklamu na webech, které protiimigrační a jinak závadnou proruskou propagandu šíří. Prostě jde o to úplně je ekonomicky zničit. Jako první s touto zbraní vyrukovaly některé firmy ve Velké Británii.
Mezi prvními, kdo se do této kampaně uvědoměle zapojili, byl i nadnárodní hračkářský kolos LEGO. Takže až půjdete kupovat dětem vánoční dárky, alespoň víte, že místo této stavebnice je lepší dát přednost jiné značce, kterou nevedou globální vítači. Bylo jen otázkou času, kdy tato reklamní blokáda "závadných" webů dorazí i k nám.
Uvědomělým průkopníkem se stala jazyková škola James Cook Languages, jejíž bannery se na těchto webech nezobrazují už od května. "Nemáme zájem na tom, abychom byli považováni za subjekt, který šiřitele těchto konspiračních myšlenek nepřímo podporuje. Chceme naopak ochránit svou značku před spojením s tímto sporným obsahem," pravil spolumajitel školy Jakub Štefeček.
Banka ve vleku pornoherce
Minulý týden se k nim přidala "těžká váha" českého reklamního trhu, Česká spořitelna, která rovněž stahuje svou reklamu ze "závadových" webů, včetně jednoho z nejčtenějších portálů na českém internetu, jímž jsou Parlamentní listy. "Věříme, že naše zodpovědnost vůči společnosti překračuje hranice bankovního světa a že lidem můžeme sloužit i jako kompas, který je bezpečně provede mořem mediálních informací. Proto je pro nás nepřijatelné podporovat zdroje nepodložených, a někdy dokonce záměrně lživých informací. Z tohoto důvodu se naše reklama nebude objevovat na dezinformačních webech," odůvodnila své rozhodnutí banka v tiskové zprávě.
Navazuje tak na postup své matky, rakouské Erste, která v době vrcholící imigrační invaze do Rakouska odmítla dále provozovat a zakládat účty organizacím, které se dle mínění občanských aktivistů stavěly negativně k imigrantům.
Uvědomělí vedoucí soudruzi z České spořitelny poslechli dobrou radu homosexuálního pornoherce Jakuba Jandy, který se se svými kumpány z neziskového sektoru doporučeními co je závadné a co ne jako vrchní cenzor zabývá. "Kroku České spořitelny si velmi vážíme, považujeme jej za správný a za společensky žádoucí. Další společnosti by tento vzor měly následovat. Přehled firem, jejichž reklamy jsme na českých dezinformačních webech prozatím nalezli, zveřejňujeme v našem šetření," říká vrchní cenzor Janda.
Rušíme své účty u České spořitelny
Poté, co se Česká spořitelna pustila srdnatě do politického boje, mohou čeští občané, kteří s těmito politickými názory banky nesouhlasí, udělat jen jedinou věc. Zrušit svůj účet u České spořitelny a přejít k jiné bance. Mnozí tak již učinili (stejně jako autor tohoto článku) a další se k tomuto kroku podle našich informací po Vánocích chystají. Banku to nejspíš hned tak nezruinuje, čím více však takových gest, tím lépe.
Budou vás sice přemlouvat, stejně jako mě, že vám nechají účet i zdarma, jen abyste neodcházeli, ale to si měl pan generální ředitel Solomon rozmyslet, než s touto politickou provokací vůči svým klientům vystoupil. Banka si samozřejmě může dát reklamu kam chce, ale zapojovat se do ryze politické kampaně proti svobodě slova je bezprecedentní krok. Zvláště v naší zemi, která má bohatou zkušenost s cenzurou a je na jakékoliv zatajování informací dosti citlivá.
Proč imigranti míří právě do Německa?
Dvojnásob to platí dnes, kdy se hraje o přežití evropských národů - v konečných důsledcích i včetně toho českého. Není divu, že se novodobí cenzoři snaží seč mohou, aby se informace k lidem nedostaly. Třeba ty o skutečných příčinách celé migrační vlny a důvodech, proč imigranti míří právě do Německa. Objevily se ve skvělé analýze od nestora české žurnalistiky Jana Petránka.
Z analýzy vyplývá, že tvrzení o tom, že imigranti chtějí do Německa za peněžními dávkami, jak nám vsugerovávají některá média, není tak úplně pravdivé. Při počtech, které jsou velmi konzervativní a vycházejí pouze z oficiálních statistik, vyplývá, že do konce listopadu letošního roku přišlo do Německa 1 236 540 migrantů, do Francie potom 269 328 a do Švédska 327 681 tzv. uprchlíků.
Když srovnáme měsíční dávky pro imigranty v těchto státech, dojdeme k zajímavým závěrům. V Německu dostává každý dospělý imigrant 150 eur na měsíc. Mladistvý do 18 let 75 eur a dítě do 10 let 50 eur. Ve Francii jsou dávky vyšší. Dospělý imigrant si tam přijde měsíčně na 230 eur a dítě do 18 let na 150 euro. Ještě vyšší příspěvky dává stát imigrantům ve Švédsku, kde dospělý obdrží měsíčně 300 euro a dítě do 18 let 250 eur. Švédsko i Francie vyplácí navíc příspěvky na bydlení od 150 do 250 eur měsíčně. Zatímco Německo je vyplácí jen rodinám s dětmi, a to pouze po dobu jednoho roku.
Sežeňte 1000 migrantů a dostanete 2,5 miliónu eur
V dávkách to tedy není. Německo však nabízí něco, co jiné evropské země nemají. Je to finanční podpora náboženským obcím etnických menšin. V Německu mají náboženské obce, které mají minimálně 50 osob, právo na státní příspěvek ve výši 150 000 eur ročně! Podle vlastní aktivity a počtu členů pak mají právo až na 400 000 eur ročně. Pokud náboženská obec přesáhne 1000 osob, stává se příspěvkovou organizací státu a má právo dostat 2 500 000 eur ročně!
Muslimské obce poté tyto peníze rozdělují jako svoji dobročinnost mezi své členy, čímž si je zavazují. Je to nebezpečná taktika, kterou úplně stejně praktikuje v Libanonu Hizballáh, jenž peníze od libanonské vlády přerozděluje také mezi své členy a provozuje z nich nemocnice a soukromé muslimské školy.
Stejně tak je to v Německu. Velké muslimské obce provozují školy a nemocnice. Dotují chudé muslimnské rodiny, ale jejich děti musí chodit do mešity a tím si obec tyto děti zavazuje a vychovává je podle svého učení.
Německé peníze jménem proroka Mohameda
Nebezpečí tkví v tom, že se lidem neříká, že se jedná o peníze od Němců z jejich státního rozpočtu. Naopak se zdůrazňuje, že peníze jsou náboženské obce a jsou rozdávány jménem proroka Mohameda. Když děti vyrostou, vděčí za všechno náboženské obci a prorokovi. A tyto děti jsou potom připraveny vykonat cokoli ve prospěch obce nebo proroka, jak jsme toho v Evropě svědky dnes a denně.
To je tedy hlavní důvod, proč imigranti chtějí do Německa. Nejen, že dostanou peníze od státu, ale mnohem víc dostanou od svých imámů a muslimských náboženských obcí. Takto jsou cíleně a dlouhodobě budovány muslimské struktury, které nejprve parazitují, poté rozvrátí a zničí jakoukoliv původní národní strukturu.
Každý, kdo proti tomuto sebevražednému trendu vystoupí a tyto informace zveřejní, je v německém i v našem tisku označen za dezinformátora a Putinova agenta. Propaganda funguje čím dál méně. Proto jsou zde snahy sebrat nám realitu celou - odříznout nás od informací.
Nervozita stoupá na všech stranách.
Vyšlo na protiproud.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV