Po loňské pražské konferenci Be In Karlín, která měla za cíl posílit sociálně odpovědné podnikání, se spojila desítka učitelů z Prahy, Chocně či Hradce Králové, aby změnili dosavadní způsob výuky ekonomie na středních školách. S ironickou narážkou na své nadšení pro obor se nazvali Učiteli z Marsu. Jejich cílem je vytvořit metodiku, která propojí teorii s tržní realitou. “Chceme, aby téma ze vzdělávacích programů – například marketingový mix – studenti poznali na fenoménu káva. Zažijí kávovou kulturu, seznámí se s pěstováním kávy, pracují s konkrétním produktem a prostředím” vysvětluje Táňa Šárovcová z Karlínské obchodní akademie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva