V dnešním tisku se objevila celá řada velmi znepokojivých informací týkajících se financování a personálního obsazení prezidentské kampaně Miloše Zemana. Před nedávnou dobou se podobná podezření objevila i v souvislosti s kampaní Jana Fischera. Ani jeden z kandidátů se však neobtěžoval odpovědět veřejnosti na zásadní otázky po původu peněz a minulosti osob v pozadí jejich volebních týmů.
"Chceme-li změnit korupční a klientelistický systém v České republice, neměly by na budoucího prezidenta mít vliv osoby typu pánů Šloufa nebo Chrenka," dodává Jiří Dienstbier.
Prezidentská kampaň byla až do teď pouze o pozitivním PR, nákladných billboardech a fotografiích z rodinných archívů. Je na čase vrátit do ní obsah a diskusi o schopnosti jednotlivých kandidátů přinést do české politiky věrohodnou změnu. Kandidáti, kteří se vyhýbají nepříjemným otázkám, nemohu vyvést ČR z vleklé krize.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD