Proč jste se rozhodli založit organizaci Budoucnost pro děti?
Již z názvu naší organizace jasně vyplývá, že mým hlavním motivem je silný zájem, ale také obavy o budoucnost našich dětí. Jsem otcem dvou úžasných dětí a jako milující rodič budu šťastný, když uvidím, že jsou šťastné. Bohužel současné trendy vedou k destabilizaci psychiky dětí. K tomu se přidávají problémy, jako je digitální závislost, útok na koncept rodiny, spotřební společnost, úpadek mravních hodnot a dokonce nátlak na biologickou podstatu dvou pohlaví, což způsobuje chaos v otázkách sexuality dětí. Tyto faktory vedou k tomu, že děti trpí úzkostmi a jinými psychickými poruchami více než kdy dříve v historii. Vytváříme stále slabší jedince a bohužel jsou známy i případy fyzického poškození a sebevražd dětí. Naše organizace se snaží informace o těchto otázkách předat většinové společnosti a probudit ji z letargie, aby rodiče mohli bojovat za štěstí svých dětí.
Píšete, že „zaměřujeme se na prevenci indoktrinace ve školách“. Pojďme si říct, v čem vnímáte onu „indoktrinaci“?
V současné době probíhá revize tzv. rámcových vzdělávacích programů, která zahrnuje zavedení LGBTQ+ a genderové ideologie do předmětů jako dějepis a občanská výchova. Například již existuje učebnice občanské výchovy pro 7. ročník základní školy, která vyžaduje, aby si žáci vzájemně vysvětlili pojmy jako LGBTQ a genderová ideologie, a dokonce obsahuje cvičný coming out. Ministerstvo školství také rozeslalo školám duhovou příručku, která má sloužit jako podpůrný dokument pro učitele. V této příručce se uvádí, že pokud někdo uznává pouze dvě pohlaví, je považován za homofoba.
Nově byly také předloženy dotazníky, v nichž mají školy hlásit své aktivity na podporu genderové ideologie. Dalšími příklady, které nejsou přímo spojené s genderem, ale stále se jeví jako snaha o vnucování ideologie dětem, jsou evropské koncepty, které jsou vyučovány už od 6. ročníku v předmětu nazvaném „Výchova nejen k občanství“. V tomto předmětu se mají děti učit o projevech vlastenectví a nacionalismu, a také rozpoznávat propagandu a veřejné mínění. Děti by měly být schopny identifikovat rasistické, xenofobní a homofobní chování a zaujmout k němu aktivní postoj.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo