Paní Šebková, ve správní radě Vojenské zdravotní pojišťovny jste od roku 2008. Jak byste zhodnotila vývoj VoZP za toto období?
Finanční krize, která postihla celosvětovou ekonomiku, se nevyhnula ani českému zdravotnictví. Přes tuto nelehkou situaci se VoZP podařilo vést hospodaření tak dobře, že v roce 2011 byla jedinou zdravotní pojišťovnou s kladným hospodářským výsledkem. Navíc VoZP významně posílila svůj pojistný kmen a v loňském roce poprvé v historii překročila hranici 600 tisíc pojištěnců. V průběhu čtyř let, co jsem ve správní radě, byl jmenován nový generální ředitel. Musím konstatovat, že jeho znalost lékařského prostředí i manažerské schopnosti se odráží i v práci a činnosti celé pojišťovny. Je to viditelné na již zmiňovaném hospodaření pojišťovny, ale i na dalších aktivitách ve prospěch našich klientů.
Většina klientů se při volbě zdravotní pojišťovny rozhoduje podle nabídky produktů, programů. Myslíte, že nabídka VoZP je dostatečná? Co považujete za důležité produkty pro pojištěnce, případně jak by měla pojišťovna svou nabídku změnit?
Nabídka pokrývá široké spektrum od programů preventivní péče, tedy příspěvků na fixní rovnátka, na cvičení s dětmi, plavání kojenců a batolat, prohlídky dětských sportovců, přes zdravotní programy pro různé věkové skupiny, včetně programu Zdravá rodina až po cestovní připojištění. Průběžně pojišťovna hledá i další možnosti k zlepšení podmínek pro své klienty, např. rozšíření preventivních programů pro specifické profese, jako jsou piloti, řidiči, ale i programy pro seniory a další. Všechny informace o rozšířené zdravotní péči najdou pojištěnci na webových stránkách VoZP.
Počet pojištěnců VoZP stále roste, v loňském roce překročil hranici 600 tisíc. V čem vidíte příčinu tohoto pozitivního trendu?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový