Máte už konkrétní představu předvolební kampaně? Případně její finanční rozsah, můžete-li prozradit?
Vlastní kampaň spustíme v září, což si myslím, že stačí, protože lidé jsou z těch neustálých cyklů kampaní lehce otrávení a hlavně mají svých starostí dost. Finančních prostředků budeme vynakládat samozřejmě méně, než v minulosti, takže ta kampaň bude spíš taková střízlivá, bude to o konkrétních tématech a idejích, jak by to vždycky mělo být.
A půjde jen o regionální témata, o konkrétních věcech, co můžete lidem nabídnout nebo v tom budou hrát určitou roli i celostátní témata?
V každém případě místní věcí samozřejmě, nicméně stoprocentně v tom pojmeme i celostátní témata, protože jich je mnoho natolik závažných, že je do té nabídky občanům také vložíme. Tomu se de facto ani nemůžeme vyhnout.
Obáváte se, že by vaší straně mohl ubrat hlasy nárůst podpory KSČM i vlivem událostí poslední doby?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka