Proč pořádáte Den pro rodinu?
Protože jsme tady taky, ne? (smích) Máme dlouhodobý pocit, že rodina – otec, matka, děti – není mediálně zajímavá. Přitom podle nás je to ten skutečný stavební kámen lidské společnosti; když ten se hroutí – a on se dnes, jak vidíme, hroutí – hroutí se s ním i celá společnost (to také vidíme!). No a my tento základní stavební kámen chceme podpořit, chceme mu navrátit privilegované postavení, chceme, aby podpora funkčních rodin byla to, co politikové budou skutečně dělat, aby se rodiny cítily bezpečně, získaly prestiž, aby bylo „in“ mít děti, hodně dětí. Aby stát jasně věděl, co je rodina, aby se do ní zároveň co nejméně míchal – tedy nechal jí autonomii a co největší svobodu v tom, jak bude vychovávat své děti. Ale zároveň aby ji podporoval i ekonomicky.
Ve svém prohlášení uvádíte: „Chceme zamezit agresivnímu prosazování homosexuálního životního stylu jako zcela rovnocenného tradičním svazkům ve školách. Děje se tak denně pod záminkou prevence homofobie či transfobie a jde o zcela umělé zastrašování.“ Můžete uvést nějaké konkrétní příklady „agresivního prosazování homosexuálního životního stylu jako zcela rovnocenného tradičním svazkům ve školách“ či případného zastrašování?
Najděte si stránky www.duhoveseminare.cz a podívejte se, co vše se dnes může vašim dětem dostat do školy – a to už i do té základní. V té jejich takzvané duhové prevenci spolupracují i s certifikovanou společností, která má laicky řečeno razítko od MŠMT, že do škol mohou. A protože každá škola dnes musí nějaký program minimální prevence mít, brána je otevřená. Jeden ze seminářů také nabízí diskusi o těch samozvaných homoparentních „rodinách“, no a je tam i mapka škol, kde všude už tyto semináře probíhají. A když se vám to nelíbí, hádejte, co z vás udělají? Homofoba, zpátečníka, ultraněco...
Kdybych se zeptal jako major Terazky: „Vojín Kefalín, čo je to homofóbia a čo je to ten gender?“ Jak byste to vysvětlila obyčejným smrtelníkům nevzdělaným v genderologických studiích?
Problém je, že dnes se za homofobii v podstatě považuje už jen prostý nesouhlas s homosexuálním životním stylem, což není původní význam toho slova. Ten znamenal nenávist či až šikanu ke konkrétním takto žijícím osobám. Označení homofob se stalo nálepkou k označení nesouhlasného názoru. Definovat gender pro laiky je těžké, protože genderologická studia žádnou jednoduchou definici nenabízejí, to množství směrů uvnitř se občas samo mezi sebou hádá. Pro běžného člověka je to poměrně nepřehledný obor, který ovšem na druhou stranu má ambici okupovat a vlamovat se do všech oblastí lidského života, třeba i do financí – dokonce i rozpočty českých ministerstev musí být přijímány s větou o genderové vyrovnanosti... Na druhou stranu nedávno jsem na nějakém videu zaslechla definici, která se týkala psychologie genderu. Vyprávěla ji tam jedna velmi studovaná doktorka, která se to pokoušela vysvětlit, cituji, takto: „Je to obor, který zkoumá, jak se to uděje, že se z lidí stávají muži a ženy.“
Jak se v našich školách projevuje prosazování teorie gender a jak ve veřejnoprávních médiích, jak rovněž uvádíte?
O tom, že se na školství živí či spíše přiživuje množství různých neziskovek, se mluví a ví dlouho. Genderová ideologie se dostává do všech oblastí lidského života, tedy i do škol a médií. Školní prostředí bývá oblíbeným cílem pseudovědeckých výzkumů genderologické „vědy“, bohužel pak tyto různé studie ovlivňují školskou politiku, nenápadně se dostávají do učebnic, vzdělávacích plánů a tak dále a tak dále. Média zase bývají pod drobnohledem genderologické vědy, jestli třeba používají ten správně vyvážený slovník a samozřejmě se do nich prosazují čím dál víc ta „správná“ témata.
Protestujete proti sexuální výchově. Můžete uvést nějaké příklady, co je na ní tak hrozného?
Podívejte se na film Sexuální výchova v Čechách, tam se podařilo natočit jedno školení pedagogů v sexuální výchově. Školitel u těchto dospělých lidí postupoval úplně stejně, jako pak postupuje u dětí. Pedagogové mimo jiné pod jeho vedením předvádějí, kolik sprostých či takzvaných lidových názvů pro pohlavní orgány znají a vrcholem školení je pozdrav, kdy jim školitel podává ruku navlečenou v kondomu. Toto kritizujeme už dávno, přesto je stále možné se s tímto na českých školách potkat. Rodiče často ani nenapadne, že by ve škole něco takového mohlo být, protože když vám do informací napíšou – kultivace sexuálního jazyka – nečekáte, že ty sprosté výrazy, které vaše dítě ještě neznalo, se na takovém kurzu výborně naučí.
Co si myslíte o projevu Pavlíny Nytrové? A je nějaká spojitost mezi homosexuály, pederasty a pedofily?
Mrzí mě, že nebyl nějak více připravený, paní poslankyně se tématu věnuje už dlouho, tak by člověk čekal, že takovou věc bude mít rozmyšlenou jasně, což bohužel tak nevypadalo. Na druhou stranu ve Sněmovně zaznívají často mnohem strašnější projevy, dokonce lži a málokdy se z toho dnes dělá aféra, tak je zvláštní, že zrovna z jejího projevu se pokoušeli udělat skandál. Protože nic skandálního neřekla. Spojitosti mezi těmi vámi jmenovanými skupinami se jistě najít dají, například společnost českých pedofilů se již nějakou dobu řadí mezi účastníky Prague Pride a snaží se s nimi spojit těsněji. Prague Pride před dvěma lety toto těsnější spojení odmítl, protože by je to mediálně poškodilo, na druhou stranu třeba jen čekají, až dozraje čas jako v případě registrovaného partnerství, které napřed chtěli jen bez adopcí, ale nyní nastal čas, že? Tak ať si každý ty spojitosti najde sám. Není to tak těžké...
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lukáš Petřík