Pane starosto, na přelomu srpna a září byly zahájeny stavební práce na nové obchodní a průmyslové zóně Krkonošská, kterou město připravuje již od roku 2001. Jak to se stavbou vypadá dnes? A co od průmyslové zóny očekáváte?
Část by se měla otevřít letos na Vánoce, takže teď je to samozřejmě jen zasněžené oraniště. Očekáváme od ní to samé, co před deseti lety, tj. zvýšení zaměstnanosti, příliv nových investorů a zlepšení nákupních možností ve městě. Také očekáváme, že obchody přilákají mnoho nakupujících z okolních měst, kteří nyní dojíždějí až do Hradce Králové, a tím se Trutnov dál bude profilovat jako hlavní administrativní a obchodní destinace regionu Krkonoš.
Vzhledem k tomu, že se z Trutnova stává průmyslová zóna, jak se Vám daří zajišťovat ve městě dopravu? Mají například občané ve městě dostatek míst k parkování?
Z Trutnova se v žádném případě nestává průmyslová zóna. Rozvoj města je v souladu s urbanistickými trendy, kdy se průmyslové areály přesunují na periférie měst právě proto, aby se ulehčilo dopravě uvnitř města a aby se nákladní doprava městu pokud možno vyhnula. Problémy s parkováním byly v centru, ale tam se nám je daří řešit přechodem na vylepšený parkovací systém. Na sídlištích je to stejné jako v jiných městech, tedy počet parkovacích míst je tak na hraně, ale možnosti rozšiřování jsou prakticky nulové.
Jaké problémy v současné době sužují obyvatele Trutnova a jak se je Vám daří řešit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový