„Chtěli jsme se zeptat budoucí generace a začít tak odspodu. Jejich zájem o město mě příjemně překvapil. Jako nedostatky často zmiňovali dopravu, nevyřešenou situaci kolem nádraží, sociálních projektů i vyloučených lokalit města. Naopak si pochvalují třeba kulturu a místní parky,“ uvedl koordinátor soutěže Kryštof Trávníček z Odboru kultury Magistrátu města Brna.
Vítězové se vyhlašovali rovnou v několika kategoriích. Speciální cenu předal radní města Brna pro oblast kultury Marek Fišer, a to konkrétně za originální uchopení tématu a vypodobnění Brna, dále byla rozdána cena primátorky města Brna a ředitelky Knihovny Jiřího Mahena v Brně, která byla vyhlašovatelem celé soutěže.
V hlavní kategorii byla vyhlášena první tři místa a ocenění získali ceny od města Brna, Knihovny Jiřího Mahena a poukazy od sponzorů kytary.cz, společnosti Zezula a hlavního partnera soutěže Student Agency, díky kterým nejúspěšnější kreativci vycestují na týdenní jazykový pobyt do Dublinu a na Maltu.
Vyhlášena byla také cena pro kolektiv, který téma zpracovala audiovizuálně. Nejlépe se s tématem popasovala třída 2.K z Obchodní akademie, Střední odborné školy knihovnické a Vyšší odborné školy Brno. Její studenti získali zájezd pro celou třídu s programem dle vlastního výběru.
Oceněné práce budou v průběhu následujících dnů zveřejněny na webu #BrnoBudoucnosti (ZDE).
(zdroj: brno.cz)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV