Zvýšení konkurenceschopnosti území centrální Vysočiny, tedy Jihlavska a Velkomeziříčska, v oblasti cestovního ruchu si klade za cíl nová destinační společnost Tepna Vysočiny. Vedle kvalitního destinačního managementu turistické oblasti by měla zajistit také efektivní a koordinovanou marketinkovou činnost za účelem propagace území a měla by zastupovat a propagovat zájmy svých členů.
Jste pro zvýšení a rozšíření poplatků za Českou televizi a Český rozhlas?Anketa
V Jihlavě ve čtvrtek 19. prosince podepsali dohodu o založení společnosti primátor Jihlavy Petr Ryška, místostarosta Velkého Meziříčí Martin Kaman, Soňa Krátká, ředitelka Brány Jihlavy, která je příspěvkovou organizací města pro kulturu a cestovní ruch, Jan Vašák, ředitel Zoologické zahrady Jihlava, Martin Jurek, jednatel společnosti Harrach gastro, která ve Velkém Meziříčí provozuje hotel, pivovar a restauraci Jelínkova vila a Helena Vlčková ze společnosti Abrex, která na zámku v Přísece provozuje muzeum autíček a starých hraček.
„Předpokládám, že naše nová společnost bude lépe propojená s CzechTourism, Vysočina Tourism a dalšími destinačními společnostmi a očekávám od ní oživení cestovního ruchu v oblasti centrální Vysočiny,“ uvedl primátor Jihlavy Petr Ryška.
Místostarosta Velkého Meziříčí Martin Kaman připomněl, že Velké Meziříčí má v oblasti turistického ruchu rozhodně co nabídnout. „Přes destinační společnosti v budoucnu povede jediná cesta na získání finanční podpory pro cestovní ruch ze strany státu," podotkl Kaman.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV