„Lázeňství a cestovní ruch jsou podstatou Karlových Varů. Tyto obory a na ně navazující služby mají enormní vliv na ekonomiku města, dávají práci tisícům obyvatel a ze dne na den se ocitly v bezprecedentní situaci. Po téměř fatálním dopadu pandemické krize potřebují co nejrychlejší restart a my jim s ním chceme pomoci tím, že do města přivedeme klienty. Vzhledem k tomu, jak bude s největší pravděpodobností letošní turistické léto v republice vypadat, máme také jedinečnou příležitost ukázat Karlovy Vary v tom nejlepším světle, zbavit je všelijakých nálepek a představit je jako atraktivní a bezpečnou destinaci vhodnou pro atraktivní aktivní i odpočinkovou letní dovolenou,“ vysvětluje primátorka města Karlovy Vary Andrea Pfeffer Ferklová.
Město na jednotlivé podpůrné aktivity vyčlenilo 50 milionů korun. Desetimilionová podpora bude směřovat do slevových voucherů, které budou mít různou hodnotu navázanou na délku pobytu v některém z hotelů, penzionů nebo sanatorií v Karlových Varech. Budou cíleny jak na běžné turisty, tak na hosty mířící na ozdravné lázeňské pobyty. Částka ve výši 35 milionů korun bude investována do navazující marketingové kampaně a aktivit, které budou probíhat v průběhu celého nadcházejícího léta.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV