„Celková cena je oproti původním předpokladům podstatně nižší. Potvrzuje se, že oprava mostu, namísto nesmyslné a předražené stavby nového bezpilířového provedení, byla od začátku jednoznačně správným rozhodnutím,“ uvedl primátor Milan Volf (Volba pro Kladno). Stavební práce podle všech předpokladů začnou v průběhu roku 2026.
Vedení města si v minulosti nechalo vypracovat souhrnný posudek technického stavu mostu včetně stavebně-technického průzkumu s využitím sondážních vrtů. Ten ukázal, že z hlediska mimořádné kvality betonu jsou stávající pilíře bezpečně dlouhodobě využitelné. Je tedy logické, ekonomické, ekologické, a i s ohledem na stavební práce časově úsporné, udělat jen novou vodorovnou konstrukci a sloupy pilířů zachovat, vyžadují totiž jen povrchové opravy a sanování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV