Zpracovatelem plánu je Petr Macejka z ostravské společnosti UDIMO. „Jedná se o strategický dokument na úrovni strategického plánu. Návrhy v něm obsažené jsou zpracovány na odborné bázi na základě rozsáhlé analýzy, rozsáhlé participační fáze a projednání s politiky,“ uvedl Macejka. Své připomínky mohli k plánu udržitelné městské mobility říci na dvou veřejných fórech také občané. Zpracovatel plánu vycházel také z dopravních průzkumů, které realizoval ve městě.
Co se konkrétních témat týče, plán se zabývá například návrhy na zklidnění Spáčilovy ulice a celkově sídliště Oskol omezením rychlosti na 30 kilometrů za hodinu, možnostmi zklidnění průtahu městem od Milíčova náměstí k silničnímu mostu přes řeku Moravu. Řeší i varianty pro cyklodopravu přes silniční most, ulice 17. listopadu, Obvodová, Hulínská a Vejvanovského či možné cyklopruhy přes náměstí Míru a v ulici U Rejdiště.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV