Kroměříž na billboardech i v časopisech – kampaň usiluje o každého turistu

19.05.2020 19:33 | Zprávy

Radnice zahájila masivní kampaň, zaměřenou na propagaci Kroměříže jako turistické destinace. Je to reakce na pandemii koronaviru, která prakticky paralyzovala oblast cestovního ruchu.

Kroměříž na billboardech i v časopisech – kampaň usiluje o každého turistu
Foto: Kroměříž
Popisek: Kroměříž

Přeshraniční turismus na čas přestal prakticky existovat a dá se předpokládat, že i po uvolnění nejpřísnějších opatření nebude cestování do a ze zahraničí tak samozřejmé, jak tomu bylo dosud. „Optimistická varianta, že během léta budou moci lidé s minimem omezení cestovat aspoň v naší zemi, s sebou sice i pro Kroměříž přináší naději na oživení turistických služeb, o to větší úsilí ale musíme věnovat propagaci, abychom z předpokládaného zájmu o domácí cestování vytěžili co nejvíce,“ uvedl starosta Jaroslav Němec.

Obecně se očekává, že turisté budou při výběru cílové destinace opatrnější, přelidněným lokalitám se budou vyhýbat a budou preferovat individuální turistiku před hromadnými zájezdy. A možná někteří teprve teď ocení, jaké skvosty mají doslova za svými humny. A právě tímto směrem vede město kampaň s hlavním sloganem Světové skvosty na dosah. „Vyjadřujeme tím poselství, že i když do zahraničí cestovat nemůžeme, o nic nepřicházíme, protože skvosty světového významu máme i doma,“ vysvětlil vedoucí radničního odboru kultury a cestovního ruchu Pavel Zrna.

Stěžejními motivy kampaně jsou Květná zahrada a Arcibiskupský zámek. „Využíváme prakticky všech dostupných forem reklamy, od velkoformátových bigboardů a billboardů, přes inzerci a PR články ve vybraných cestovatelských i společenských magazínech a novinách, až po on-line prostředí, jako jsou weby a sociální sítě. Tam se s velmi pěknými reakcemi setkaly i vizuály srovnávající Kroměříž se světovými památkami, jako jsou Schönbrunn, Villandry, Vatikán nebo Versailles,“ popsala aktivity města Ivana Frkalová, která má na radnici cestovní ruch na starosti. Co se týče konkrétního umístění, kampaň se zaměřuje spíše na destinace mimo Zlínský kraj. „Chceme být viděni zejména v atraktivních oblastech, tedy v místech vyššího pohybu turistů, v okolí konkurenčních památek UNESCO a podobně,“ dodal Zrna.

Doplňujícím prvkem kampaně je motiv tisícikorunové bankovky s vyobrazením kroměřížského zámku. Tu má obrazně řečeno každý v kapse, ale málokdo ví, že je na ní vyobrazena právě Kroměříž. Jednotná grafika modifikuje několik sdělení – například Kroměříž máte v kapse, 1000 + 1 zážitek v Kroměříži, Co za tisícovku v Kroměříži a podobně.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Myslíte, že zvýšení trestů pro pašeráky stačí?

Podle mě jsou téměř nepostižitelní, protože se je málokdy podaří vůbec chytit. Ale když jste toto téma nakousla, tak jaké tresty jim hrozí teď a jaké navrhujete? A máte taky nějaký účinný plán, jak ochránit naše hranice? A co si vůbec myslíte, že teď bude, když Asadův režim padl? Je to dobře nebo ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České Budějovice: Město zná vítěze architektonické soutěže na lávku přes Vltavu

16:09 České Budějovice: Město zná vítěze architektonické soutěže na lávku přes Vltavu

Vítězem architektonické soutěže na novou lávku přes Vltavu, která by měla propojit areál Výstaviště…