„V průběhu stavby došlo k upřesnění rozsahu prací podle skutečnosti. Jednalo se především o změny, které bylo možné zjistit až po odbourání skrytých konstrukcí,“ vysvětluje Petr Matoušek z odboru investic a rozvoje.
Architektonický vzhled podchodu zůstal po úpravách stejný. Provedena byla výměna vyvrácené zdi za novou železobetonovou a drobné stavební úpravy. „Jsou zde nové nadezdívky, do kterých bylo ukotveno ocelové zábradlí. Opravena byla omítka a všechny zdi jsou opatřeny nátěrem proti sprejovým barvám. Pochozí plocha je ze zámkové dlažby a byly vyměněny odvodňovací žlaby. Vstup do pochodu z obou stran osvětluje několik lamp, z nichž některé byly vyměněné, nové svítidlo je uvnitř podchodu,“ upřesňuje Petr Matoušek.
Rekonstrukce probíhala v souběhu s výstavbou bezbariérové vlakové zastávky Písek Jih, kterou zde za 21 milionů korun na trati Tábor – Ražice budovala Správa železniční dopravní cesty. První vlak by tu měl zastavit v polovině prosince, kdy začne platit nový jízdní řád.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV