„Pomáhat lidem zorientovat se v některé problematice, nasměrovat je, aby šli do správných dveří a někdy také řešit složité mezilidské vztahy, třeba mezi sousedy. To je moje úloha. Něco se řešit dá, něco jen těžko, pokud lidé sami nechtějí,“ říká ombudsmanka Marie Ulrichová Hakenová.
Mezi nejčastější problematiku, kterou je třeba řešit, patří bytová problematika, kontakt s úřadem jako takovým, a právě mezilidské vztahy. Dlouholetá zastupitelka MČ Praha 5 přijímá klienty každé úterý od 9 do 17 hodin v kanceláři číslo 051.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.