„Dělat program měsíc dopředu a na celých třicet až jednatřicet dní, to byla doslova dramaturgická sebevražda a věštění z křišťálové koule. Je těžké dopředu odhadnout návštěvnost, když ještě nebyla ani světová premiéra. Navíc přerovské publikum je svým chováním i výběrem filmových titulů specifické a co funguje v jiných kinech, to na zdejší obyvatele neplatí,“ říká vedoucí kina Svatava Měrková. Čtrnáctidenní programování umožní pružněji reagovat na to, zda se filmy u diváků uchytí nebo nikoli. „Například srpnový program je ve finále úplně jiný, než byl zamýšlen. Tím, že vznikal první červencový týden, mohli jsme se jenom domnívat, jak lidé přijmou Barbie a Oppenheimera. A přijali je vskutku nadmíru, takže jsme operativně stáhli divácky neatraktivní tituly a místo nich přidali devětkrát Barbie a pětkrát Oppenheimera. A diváci to ocenili, každé takto přidané představení navštěvuje okolo stovky filmových fanoušků,“ popsala současnou praxi Svatava Měrková. S tímto krokem logicky přichází i další změna, a tou je absence tištěných plakátů na výlepových plochách. „Když chceme pružně reagovat na poptávku, nelze tisknout každý týden nový program nebo v tom starém škrtat. Takže budeme mít program pravidelně na našich stránkách a sociálních sítích – a budeme ho rozesílat i formou newsletterů. Vozili jsme tištěné programy do okolních měst a obcích v regionu. Tam budeme posílat informace emailem,“ upřesnila Měrková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.