Formuláře jsou k dispozici k vyzvednutí na oddělení správy bytových domů Odboru majetkové správy Magistrátu města Zlína, Zarámí č. p. 4421, Zlín, u Michely Boháčíkové, tel. 577 630 359, kancelář č. 105, případně je možné jejich zaslání elektronicky – kontaktujte odpovědnou osobu na email michaelabohacikova@zlin.eu.
Zalepenou obálku s podklady musí žadatel odevzdat na podatelnu Magistrátu města Zlína, na detašovaném pracovišti Zarámí č. p. 4421, Zlín, do 5. 6. 2024, do 16 h. Případně lze také zaslat poštou s doručením do téhož termínu.
Obálka s podklady pro nájem garážových stání musí obsahovat:
- podepsanou žádost o pronájem garáže/garážového stání s nabídkou výše měsíčního nájemného na požadovanou garáž / garážové stání (částka bez DPH),
- prohlášení o složení jistoty a přijetí podmínek výběrového řízení na nájem garáže / garážového stání – zde jsou také uvedeny pokyny ke složení jistoty,
- doklad o zaplacení jistoty dle Záměru pro nájem garáží / garážových stání (k jednomu přidělenému variabilnímu symbolu pro platbu jistoty, se podává jedna žádost),
- kopii osvědčení o registraci vozidla, tj. malý TP (vozidlo nesmí být CNG a LPG), které by mělo v garáži / gar. stání parkovat, přičemž vozidlo může vlastnit kterýkoliv z členů zájemcovy domácnosti, nebo doklad o právu užívat služební vozidlo/,
- smlouvu o nájmu nebo podnájmu bytu ve Zlíně – v případě trvalého pobytu mimo Zlín,
- podnikající fyzické osoby ve formulářích uvedou IČO, DIČ a doloží vytisknuté údaje o registrovaném subjektu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV