Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku

18.01.2018 16:24 | Zprávy

Projev na 6. schůzi Poslanecké sněmovny 18. ledna 2018 k zákonu o léčivech

Berkovec (ANO): Je třeba rozlišit parametry reklamy a výrobku
Foto: Archiv SB
Popisek: Stanislav Berkovec

Vážené dámy, kolegyně, vážení pánové, vážená vládo, přeji vám hezký den.

Dovolte, abych reagoval velmi krátce na kolegu Patrika Nachera. Tady je, pěkně prosím, potřeba rozlišit tvorbu a kvalitu reklamy a parametry reklamy, které jsou u nás samozřejmě jasně vymezeny tiskovým zákonem a vůbec souborem nějakých zákonů a nařízení, a kvalitu a parametry výrobku. A provozovatel, který vysílá tu reklamu nebo který ji prezentuje, ať už v rozhlasovém vysílání nebo v tištěné reklamě, přece nemůže kontrolovat jako odborník, jako garant, kvalitu toho výrobku.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Investice

Slibujete investice do nás lidí. Zajímá mě, ale kde na to chcete vzít? Jestli to chápu dobře, šetřili byste na obraně a co dál? A jste pro progresivní zdanění? Upřímně jsem vás měl vždy za pravicovou stranu, ale po spojení s SPD nevím, kde jste vlastně ukotvení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: 8

Osobnost měsíce

Dan Ťok

  • BPP
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolovratník (ANO): Dálniční známka u nás skokově zdražila

18:02 Kolovratník (ANO): Dálniční známka u nás skokově zdražila

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k dálniční známce.