V praxi to znamená, že Česká republika bude každý měsíc přicházet cca o 800 milionů Kč na výstavbu dopravní infrastruktury a zároveň s tím, se z z ČR stane jedno velké parkoviště.
Navržený postup Ministerstva dopravy ČR, tedy přenechat výběr mýta po 1. 1. 2017 stávajícímu dodavateli firmě Kapsch na 3 roky za 6 miliard, mimo jiné v tomto týdnu jednoznačně nedoporučila pracovní skupina pro transparentní veřejné zakázky při Ministerstvu pro místní rozvoj ČR.
Jedná se o absolutní nekompetentnost zodpovědných pracovníků ministerstva dopravy v čele s panem ministrem Ťokem.
Z tohoto stavu musí Hnutí ANO Andreje Babiše vyvodit důsledky!
Autor je odborný mluvčí ČSSD pro dopravu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV