„Jsem si jistý, že s Robertem Žanonym rychle změníme dynamiku naší kampaně před letošními klíčovými volbami,“ přivítal příchod strategického poradce volební lídr a kandidát ČSSD na premiéra Lubomír Zaorálek.
Žanony se v oblasti politického a volebního marketingu pohybuje už od roku 1998, za tu dobu vedl 15 kampaní ať už na komunální, regionální, národní nebo evropské úrovni. V současné době se zaměřuje hlavně na strategickou komunikaci odborů.
Sám Žanony řekl, že rozhodnutí, jestli převzít vedení kampaně sociální demokracie, nebylo složité. „Úkol, se kterým mě sociální demokracie oslovila, přirozeně vnímám s obrovským respektem. Zdaleka to totiž pro mě není jen ‚další marketingové zadání‘. Cítím respekt vůči 139leté historii strany, jejíž politika a program stojí na hodnotách, o kterých jsem přesvědčený, že jsou spravedlivé a správné a že nejlépe odpovídají na výzvy, kterým dnes čelí nejen česká společnost. S tímto přesvědčením se chci tohoto úkolu zhostit a udělat maximum pro co nejlepší výsledek,“ vysvětlil Žanony.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV