Občan - vlastenec - obránce vlasti je a bude stále rozhodující "parametr" obranyschopnosti a suverenity svého národa! Nic, mimo nezájmu a politické odvahy, nebrání (a již minimálně 7 let nebránilo), aby se naše vlast stala skutečně bezpečnější a krizi-vzdorná... Jsem "uctívači" pána prstenu neustále ironizován otázkami ...a co jste dělal jako poslanec, a co byste jako dělal Vy...
Tak tedy - podle mého názoru a s přihlédnutím k aktuální "inventuře" schopnosti země čelit krizovým situacím v přímém přenosu navrhuji - pro úplnost jsem v podstatě a mimo jiné navrhoval i jako poslanec v letech 2013-2017- sám jako "kůl v plotě" i proti nejmocnějšímu muži v mé zemi, navrhuji:
- "Inovovat" bezpečnostní politiku státu
- obnovit Civilní obranu
- obnovit Svaz brannosti
- obnovit Branou výchovu - přípravu obyvatel na krizové situace
- institucionalizovat dobrovolníky - domomobranu - síly územní obrany
- obnovit vojenskou prezenční službu v délce 3-6 měsíců
- vycvičit (služební kynologie, jízdní hlídky) a vybavit (drony, elektromagnetické kabely, pozorovací balóny....) kapacity k ochraně hranice - i "zelené hranice"
- obnovit základní výrobní kapacity v soběstačnosti ČR (potraviny, léky, ochranné prostředky...)
- obnovit statut podniků "zvláštního určení" a podpořit je ze státního rozpočtu
- novelizovat legislativu týkající se většího propojení Obrany a IZS...
- vybudovat Integrované výcvikové centrum pro všechny státní i nestátní kapacity
- novelizovat legislativu týkající se Soukromých bezpečnostních služeb jako součásti celého bezpečnostního systému
- novelizovat legislativu týkající se krizového řízení
- provést inventuru obranné a bezpečnostní legislativy a na jejím základě na jedné straně zrušit přežité normy, duplicity, na straně druhé doplnit evidentně chybějící legislativní normy
- ihned zahájit přípravu budoucích pedagogů na výuku Vlastenectví a Branné výchovy (včetně kybernetické bezpečnosti atd.) - pozn." teprve za cca 6 let budeme mít první učitele kteří budou schopni předmět vyučovat v potřebné kvalitě a jednotným způsobem v celé zemi
- na dobu, než budou učitelé k dispozic, definovat překlenovací období - mám připravený projekt, který by za cca 75 milionů zajistil výuku předmětu na všech 5 500 školách v ČR za rok - nikoliv jako POKOS 60 škol za rok, Por informaci - tyto náklady představuji pouze 0,1% pouze z nákladů na pořízení 12 nových vrtulníků a 55 ks BVP!
- zajistit jednotná akreditaci v celé ČR pro všechny vysoké školy na tento předmět (tuto akreditaci mám s kolegy k již dispozici) pro vzdělávání budoucích pedagogů branné výchovy,
- během dvou let lze připravit legislativní, prostorové, personální a ekonomické podmínky pro následné zahájen prvních 3-6 měsíčních turnusů prezenční přípravy (služby) na obranu a krizové situace,
- totéž pro obnovení vzdělávání vysokošloláků v průběhu vysokoškolského studia modernizovanou formou kdysi praktikovaných Vojenských kateder při vysokých školách (pouze jako jako model)
-
NEMUSÍ SE VAŘIT "Z VODY" - máme znalosti a informace o funkčním modelu USA - Národní garda, Švýcarska, Izraele, Polska a samozřejmě i obdobné přípravu obyvatel v Ruské federaci...
...kdybych byl býval poslanec, určitě toto prosazoval nadále "proti všem", pokud bych získal důvěru voličů jako senátor, budu dělat totéž, pokud nebudu ....nevím ...z ulice, bez ekonomického a provozního zázemí se toho skutečně moc udělat nedá - a aby bylo úplně jasno, jde mi o práci, nikoliv o nějakou politickou pozlátkovou funkci/trafiku
Vím proč, vím jak a také vím s kým....
(převzato z Profilu)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV