Z principu jsem zastáncem svobodného rozhodování každého občana a chci respektovat i rozhodnutí každého jedince, jak bude chtít cestovat po Liberci. Úkolem radnice je vytvářet takové podmínky, které budou motivovat Liberečáky využívat MHD, a zároveň umožňovat řidičům civilizovaný průjezd městem i dostatek parkovacích ploch.
Klíčem k pochopení našeho přístupu je shoda v tom, že nelze městskou dopravu a používání aut posuzovat optikou osmdesátých let minulého století. Žijeme hekticky, spěcháme, dopravujeme se rychleji, vozíme děti na odpolední kroužky, jezdíme na nákupy auty, chceme, aby město uspokojovalo naše nároky na obslužnost svých úřadů, obchodů, bytových domů a kulturních institucí.
Je takový Liberec? Není! V současné době je Liberec ohledně dopravní obslužnosti na svých klíčových místech velmi poddimenzován a řešením je pouze změna přístupu v řešení dopravní obslužnosti.
Kde jsou slabá místa? Jak tedy problém vyřešit? Myslím, že bychom měli zásadně podporovat alespoň následující projekty.
1. Dopravní dostupnost Krajské nemocnice Liberec
Krajská nemocnice Liberec je asi největší dopravní slabinou našeho města.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV