Nejmladší český poslanec bude cílit převážně na „svou generaci“ na kanálech, které jsou pro mladé nejpřirozenější, tedy převážně na Instagramu, v podcastech a dalších sociálních sítích. Součástí kampaně budou také výjezdy po krajských městech. Součástí kampaně je web mamhlas.cz, na kterém se postupně objeví speciální program pro mladé, volební průvodce, série edukativních článků o volbách, a právě slibovaný Dominikův podcast se zajímavými hosty.
Tři čtvrtiny českých voličů do třiceti let jsou podle nedávného průzkumu společnosti Behavio nespokojeny s dnešní politickou situací. Také právě proto hodlá Dominik Feri v kampani k mladé generaci hovořit hlasem, kterému mladí rozumí a zároveň jim ukazovat, že na každém hlasu záleží.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV