Za výsledek si pan Horáček a jeho volební tým může sám. Nabídka, aby se diskuze zaměřila pouze na Horáčkovu uměleckou kariéru a byla apolitická, nebyla panem Horáčkem akceptována. Jelikož neprošel návrh pana Horáčka mít diskuzi v rámci vyučování, sušické gymnázium mu umožnilo tuto politickou diskuzi uskutečnit alespoň mimo vyučovací hodiny.
Kéž by obdobných zkušeností bylo více, aby se politici poučili kam patří a nepatří politická propaganda. Blamáž pana Horáčka a jeho volebního týmu by mohla inspirovat třeba ministryni školství Kateřinu Valachovou s multi-kulti propagandou. Organizování tohoto “poučování” je srovnatelné se zasahováním politiky do školství před rokem 1989. Pro připomenutí: Česká školní inspekce doporučila školám jmenovat koordinátory pro globální rozvojové vzdělávání. Tito koordinátoři budou kontrolovat, zda učitelé „správně“ vysvětlují témata migrace, kulturní a politická globalizace, diskriminace, xenofobie atd.
Je k zamyšlení, že tzv. “demokratické” strany provádí účelovou propagandu od školství až po veřejnoprávní televizi, ale zároveň straší dnešními etablovanými komunisty. Těžko se pak někdo může divit průzkumům, které odhalují nespokojenost velké části společnosti s vývojem po roce 1989.
Robert Flachs - Svoboda a přímá demokracie (SPD)- Jihočeský kraj
Převzato z profilu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV