Nejde o učitele. Jde snad o děti a vzdělanost a kulturní úroveň národa. Těch vzdělaných rodičů, kteří by si děti dokázali kvalitně vzdělat doma zrovna moc nebude a už vůbec není možné dát doma izolovaně dětem sociální dovednosti ve vztahu k vrstevníkům, atd. Kdo by ale možnost nepovinné školní docházky určitě využil dost masivně, by byli ti na opačném konci sociálního spektra. Doposud v ČR téměř není negramotnost díky povinné školní docházce. Cesta individuálního vzdělávání na druhém stupni je přesně cesta, jak se k negramotnosti i v ČR dopracovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Gajdůšková - profil