Kolik podpisů již bylo sebráno na podpisových listinách proti rušení lokálních tratí či výraznému omezování spojů na železnice v Středočeském kraji. Kromě iniciativy sbírající petici se KSČM jako jediná obrátila na občany, obce, městyse, města dotčených tratí, aby vyjádřily nesouhlas s tímto krokem. Ano vyjádřily. Kraj je však jako beran. Zejména Piráti a STAN tvrdě trvají na svém a vše chtějí řešit autobusovou dopravou.
Ptám se, chtějí vědomě zahodit boj za jeden z nejekologičtějších způsobů dopravy osobní a nákladní po železnici? Chtějí vyhodit několik desítek miliónů korun, v odhadu téměř více než 300 milionů korun, za modernizaci těchto tratí v uplynulých dvou letech? Jde jejich krátkozrakost tak daleko, že dokonce svou představu rozšířili o snahu omezit i spoje jak osobní, tak v rychlíkové páteřní přepravě po železnici na hlavních železničních koridorech, například ve směru na Beroun.
Ptám se tedy, co služba, vlastně závazek občanům, udržet dostupnost cesty do zaměstnání, škol, nemocnic..., za službami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV