Dokonale zorganizovaná a provedená inaugurace prezidenta Petra Pavla připomínala svou pompou korunovaci britského monarchy. Ovšem na rozdíl od monarchie, si musí kandidát na prezidenta a jeho tým vše odpracovat. Nestalo se tak pouhým lousknutím prstů, ale naopak dlouhodobým racionálním usilováním. Protože za prezidentem tohoto typu, to jest téměř bez politické historie, či zcela novou pěveckou hvězdou, stojí zástup tvůrců, bez nichž by se výsledek nedostavil.
V pop music si my producenti vybíráme adepty, kteří, nebo které mají určité předpoklady pro to, aby zaujali širokou škálu potenciálních fandů, kteří budou nakupovat hudební nosiče, chodit na koncerty, nosit trička se svými idoly a další atributy, které zajistí návratnost investic, či jejich zhodnocení, které do nového pěveckého idolu producentská skupina vložila. V tomto případě je to kvalitní hlas a také zjev, který nesmí být tuctový. Nejdůležitějším článkem mozaiky je první singl, za kterým musí stát novátorsky pojatý psychologický efekt, který vloží do textu jeho autor a nezaměnitelný hudební efekt, který vloží do hudby skladatel. A musí to hlavně být úplně něco nového, v čem se bude od předcházejících hvězd lišit.
Dovolte mi, abych připomněl svou Citronovou holku ( ta s tou citronovou šálou), co jsem složil s básníkem Václavem Honsem. Absolutní tehdejší bomba, kterou se uvedl (zase novinka) zpívající bubeník, čili ne ten, co jako dosavadní hvězdy stojí na pódiu před mikrofonem. Okamžitý hit a statisícový prodej singlu a idol pro velký zástup dívek a žen. A další hity, např. Holky z gymplu, kde jsme ke spolupráci přijali skladatele Jaroslava Uhlíře a textaře Karla Šípa, který měl zajisté také lví podíl na Vávrově popularitě, protože Citronovou holku velmi inovativně pojal ve své televizní Hitšarádě. Pamětníci a pamětnice si jistě vzpomenou.
Totéž se našemu producentskému týmu povedlo o pět let později. Zpěvačka, která měla vynikající barvu hlasu, byla pohledná a navíc s výraznýma očima (mimochodem nejenom hlas, ale i oči jsou velice důležité). Pouze jméno bylo nutno změnit. A tak jsme z Hany Zaňákové vytvořili Lucii Bílou. Já jsem napsal hudbu a básník Václav Hons text a zrodily se Neposlušné tenisky. Opět naprostá bomba. Od prvního vysílání zcela jasný hit.
A teď k té politice. Tým, který stál za úspěchem Petra Pavla začal už s realizací svého snu předtím, než se pro svou novou roli nynější prezident rozhodl.
Založili Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNŽ), jehož předsedou se stal hoteliér Tomáš Richter, nynější předseda poradců prezidenta, ten, který se staral o přísun peněz pro kampaň. Daleko před zdvižením opony, připravoval NFNŽ negativní kampaní proti dvou osobám a to jest prezidentu Zemanovi a předsedovi hnutí ANO, půdu pro nástup svého kandidáta. Minulý čtvrtek vyšel v týdeníku Fórum24 rozhovor s Tomášem Richterem. Čili tento jednostranně orientovaný týdeník byl jasně zapojen svou negativní kampaní proti A. Babišovi a M. Zemanovi do budoucího úspěšného vkročení hlavní branou na Hrad. Jak se později ukázalo, Nadační fond nezávislé žurnalistiky byl jedním z důležitých atributů budoucího Pavlova vítězství.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Článek byl převzat z Profilu Mgr. Petr Hannig
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV