„Soutěže vypisují podle zákona kraje, ale je nutné si uvědomit, že jde o jedinou z klíčových veřejných služeb v naší kompetenci, která byla masivně zprivatizována. Nezafungovalo kolektivní vyjednávání, jiná výběrová řízení než na cenu v minulosti znamenala pro vyhlašovatele mediální a politickou popravu. Jestliže mají své mzdové tarify v nemocnicích, sociálních ústavech či školách - 3 ze 4 nejvýznamnějších kompetencí krajů -, vítám, že vláda upraví i 4. kompetenci - veřejnou dopravu. Zároveň bude řešena i otázka odměňování za tzv. čekačky, které tvoří pro řidiče i desítky hodin týdně,“ uvedl Michal Hašek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV