Podle jejich názoru, který však nikde není potvrzen, je v současnosti jediným východiskem proočkovat alespoň 70% populace. A to doslova, za každou cenu. Z výzkumu agentury PAQ Research sociologa Daniela Prokopa z konce května vychází, že 36 procent lidí je rozhodnutých se buď určitě neočkovat, nebo se k této možnosti kloní. Zhruba 11 procent zatím neví.
Přemluvit je k očkování by mohla vidina peněžní odměny. „A nemusí jít o velké částky,“ popsal marketingový stratég Eduard Piňos z iniciativy Cesta ven. Ta se skládá z předních tuzemských agentur, jež pro stát vytvořily kampaň na podporu vakcinace. Tvůrci masivní komunikační kampaně mají jasno v tom, že strašení už nepomůže. Místo něj je třeba motivovat občany pozitivně. Podle Piňose totiž existuje fenomén únavy z pandemie. Na výhružky pak společnost přestane reagovat a stává se apatickou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV