Hejtman Grolich: V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy

12.10.2022 22:13 | Zprávy

Předání Národních cen spotřebitelů Spokojený zákazník v Jihomoravském kraji 2022

Hejtman Grolich: V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy
Foto: KDU-ČSL
Popisek: Jan Grolich

Dne 11. října 2021 byly na Krajském úřadě Jihomoravského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 21. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihomoravského kraje“. Národní cenu zde v 5 oborech (Výroba a prodej potravin a nápojů, Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií, Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch, Vzdělávání, sociální péče a zdravotnické služby a Odborné služby) získalo celkem 18 podnikatelů, jejichž jmenovitý přehled je uveden v příloze. Velká většina z těchto podnikatelů se přitom řadí do kategorie malých a rodinných firem nebo drobných živnostníků a 67 % z nich zaměstnává méně než 10 lidí. 

Udělení cen proběhlo pod záštitou hejtmana Jihomoravského kraje Jana Grolicha a s podporou Jihomoravského kraje. 

„V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy. Je prostě vidět, že zákazníci dokážou ocenit, když někdo dělá svou práci poctivě. Doufám, že cena v této těžké době povzbudí nejen je, ale i ostatní podnikatele,“ konstatoval hejtman Jan Grolich. 

„Jsme rádi, že i v tomto nelehkém období pro drobné podnikatele můžeme veřejnost upozornit na firmy v Jihomoravském kraji, které vysoké očekávání spotřebitelů naplňují, že nás Jihomoravský kraj v tomto úsilí i letos podpořil, a věřím, že si k dnes 18 oceněným firmám najdou cestu spokojení zákazníci i z celé ČR,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor celé akce Viktor Vodička.

Cenu Spokojeného zákazníka uděluje SČS na základě skutečnosti, že subjekt, který toto ocenění získal, poskytuje své produkty a služby v?souladu s?vysokým očekáváním spotřebitele, a to nejen s?přihlédnutím k?jejich bezpečnosti a kvalitě, ale i s?přihlédnutím k?inovacím a neustále se zvyšujícím nárokům samotných spotřebitelů.

Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů i dalších nevládních organizací. Návrhy na přiznání ceny jsou vždy přitom podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Jihomoravském kraji ustavena již v roce 2001 a jejímž předsedou je náměstek hejtmana pro oblast regionálního rozvoje pan Jan Zámečník. Od prvního udělení cen bylo do dnešního dne jen v Jihomoravském kraji uděleno celkem 256 ocenění.

Bližší informace o udělování a metodice ceny, stejně jako o krajích a kategoriích, v nichž je vyhlašována, jsou k dispozici na stránkách zde nebo na rozcestníku www.konzument-ocenuje.cz.

Národní cena českých spotřebitelů v Jihomoravském kraji 2022
SEZNAM OCENĚNÝCH SUBJEKTŮ

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat

Slavnostní účtenková loterie

Paní Schillerová, nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se zabývali zaměstnanci najati na účtenkovou loterii něčím užitečnějším? Nebo že bychom mohli za účtenkovou loterii ušetřit a tyto finance raději dát či rozdělit mezi pečovatelské domy na podporu důstojného stáří? Nemyslíte si, že by taková čás...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Stanjura: Považuji Navrátilova slova za lež, faul a snahu o zisk laciných politických bodů

14:01 Ministr Stanjura: Považuji Navrátilova slova za lež, faul a snahu o zisk laciných politických bodů

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k popovodňové pomoci státu v Opavě.