Hejtman Kuba: Svůj byznys dělají dobře a poctivě

07.11.2022 14:32 | Zprávy

Dne 7. listopadu 2022 byly na Krajském úřadě Jihočeského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 21. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“.

Hejtman Kuba: Svůj byznys dělají dobře a poctivě
Foto: repro Facebook
Popisek: Lídr kandidátky ODS v krajských volbách v Jihočeském kraji Martin Kuba

Národní cenu zde v 8 kategoriích (Výroba a prodej potravin a nápojů, Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií, Zakázková výroba, odborný prodej a opravy výrobků, Stavební činnost, architektura a související služby, Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch, Sportovní činnost, hobby a volný čas, Vzdělávání, sociální péče a zdravotnické služby a Odborné služby) získalo celkem 16 podnikatelů, jejichž jmenovitý přehled naleznete ZDE. Velká většina z nich se přitom řadí do kategorie drobných živnostníků nebo malých a rodinných firem a 75 % z nich zaměstnává méně než 10 lidí. 

Udělení cen proběhlo pod záštitou hejtmana Jihočeského kraje MUDr. Martina Kuby a s podporou Jihočeského kraje. Ceny firmám předávala náměstkyně hejtmana doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.

„Zákazníkům může toto ocenění zaručit, že budou s nákupem anebo službou spokojeni. Pro jeho držitele je pak známkou toho, že dělají svůj byznys dobře a poctivě. Doufám, že dnešní akce a předané certifikáty o získané ceně v této těžké době povzbudí nejen ty oceněné, ale i ostatní podnikatele v Jihočeském kraji,“ řekl hejtman Martin Kuba.

„Jsme velmi rádi, že můžeme v tomto nelehkém období veřejnost upozornit na podnikatele v Jihočeském kraji, kteří vysoké očekávání spotřebitelů naplňují a že nás Jihočeský kraj i letos v tomto úsilí podpořil. A věřím také, že si k dnes oceněným firmám najdou cestu další spokojení zákazníci i z celé ČR,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor celé akce Viktor Vodička.

Cenu Spokojeného zákazníka uděluje SČS na základě skutečnosti, že subjekt, který toto ocenění získal, poskytuje své produkty a služby v?souladu s?vysokým očekáváním spotřebitele. A to nejen s?přihlédnutím k?jejich bezpečnosti a kvalitě, ale i s?přihlédnutím k?inovacím a neustále se zvyšujícím nárokům samotných spotřebitelů.

Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů i dalších nevládních organizací. Návrhy na přiznání ceny jsou přitom vždy podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Jihočeském kraji ustavena již v roce 2001 a jejíž předsedkyní je náměstkyně hejtmana Lucie Kozlová.

Od prvního vyhlášení ceny Spokojeného zákazníka bylo takto do dnešního dne jen v Jihočeském kraji uděleno již celkem 376 ocenění.

Bližší informace o udělování a metodice ceny, stejně jako o krajích a kategoriích, v nichž je vyhlašována, jsou k dispozici na stránkách Sdružení českých spotřebitelů zde anebo na rozcestníku www.konzument-ocenuje.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Chalupský (Svobodní): S Istanbulskou úmluvou řešíme nálepky, ne skutečnou pomoc lidem

11:28 Chalupský (Svobodní): S Istanbulskou úmluvou řešíme nálepky, ne skutečnou pomoc lidem

S Istanbulskou úmluvou řešíme nálepky, jak se zalíbit, ne podstatu věci a skutečnou pomoc lidem, řík…