Stát hodlá vydat neuvěřitelné 2 miliardy korun za reklamní kampaň na podporu domácího cestovního ruchu. A to v době, kdy lidé tak jako tak hledají pro dovolenou hlavně domácí destinace a kdy ubytovatelé mimo hlavní město hlásí vesměs naplněné kapacity. Návratnost takové investice je i přes argumenty Ministerstva pro místní rozvoj zcela pofiderní a není pochyb o tom, v kterém holdingu část utracených peněz skončí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV