Když pomineme, že pro pražskou individuální automobilovou dopravu by se bez funkčního systému vnitřních a vnějších okruhů jednalo o katastrofu, je především zarážející jeho laxní přístup k mnohem závažnějším problémům. O mnohem důležitějším problému pražské dopravy, kterou má v gesci, a totiž dostavbě Pražského okruhu mezi Běchovicemi a D1 (stavba 511), se vyjadřuje pouze suchým konstatováním, že stavba začne asi v roce 2020. Pokud by ČSSD s ANO neselhaly na vládní i magistrátní úrovni, mohlo se začít stavět mnohem dříve.
„ČSSD s ANO vládne na pražském magistrátu i ve Strakově akademii, přesto ale nedokázaly zajistit zařazení stavby 511 na seznam prioritních staveb. To by umožnilo zahájení stavby mnohem dříve než v současnosti skloňovaném roce 2020. Místo toho se snaží Petr Dolínek odklonit pozornost od selhání sebe a svých koaličních partnerů propagováním utopistických zelených vizí Matěje Stropnického,” dodává předseda pražské ODS Filip Humplík.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV