Moje malé dcery už ji ale pravděpodobně v žádné indiánce nezaslechnou. Nejde o to, že se netočí westerny, ale o to, že genderově korektní scénář dnešního Hollwoodu by dnes nechal kůži žvýkat muže a ženu zase lovit.
Naprosto dokonalá žena s nádhernou pletí a perfektní postavou je ústředním motivem reklamy na produkty všeho druhu. Ke skutečné ženě má sice daleko, nicméně lidem je od narození vlastní touha vzhlížet k ideálům. Ženy chtějí být krásné. Chtějí se líbit. Proto hledají inspiraci a motivaci. Podobně si chlap přeje být Jágrem, Ronaldem nebo Djokovičem. A ne hokejistou, fotbalistou či tenistou, co dá gól občas nebo jen stěží trefí tenisový míček.
Nedávno jsem v Českém rozhlase debatoval o reklamě. Na otázku: “Proč podle vás feminismus prodává?” jsem odpověděl “Feminismus neprodává”. Následně jsem dostal spoustu smsek, že nechápu feminismus. Pár jich bylo dost vulgárních. Politicky nekorektních, dodal bych škodolibě.
Přitom nevím, co je na mém názoru divného. Proč někomu vadí, že muž a žena nejsou stejní. Že jejich světy jsou už od narození naprosto rozdílné. Vždyť jsou to právě ty rozdíly, které nás obohacují a z každého pohlaví dělají to jedinečné. Udatný a silný rytíř odjakživa hledal krásnou princeznu, která vnese do jeho života lásku a něhu. Michelangelo stvořil Davida až poté, co ho políbila božská múza.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV