„Život na Bělohorské vytváří právě místní živnostníci, bez nich to tady umře. Mnohá i okresní města by mohla vyprávět, jak lidé se zákazem vjezdu úplně přestali nakupovat v centru, naopak se přesunuli do obchodních center na periferiích, kde pohodlně zaparkují. Taková je zkrátka doba,“ říká Ondřej Kolář (TOP 09), starosta Prahy 6.
„Do procesu sice vstupujeme za minutu dvanáct, od ředitele IPR Boháče máme příslib, že můžeme jednat s projektanty a výslednou podobu Bělohorské výrazně ovlivnit tak, aby naše připomínky byly do projektu zaneseny,“ říká Jakub Stárek (ODS), místostarosta pro územní rozvoj.
Radnici se nelíbí, že se současný projekt zaměřuje pouze na Bělohorskou, ale nerespektuje vztahy s okolními ulicemi.
„Například v ulici 8. listopadu by zahloubením do terénu mohl vzniknout parkovací dům, což by situaci výrazně zlepšilo,“ říká Jiří Lála (ODS), místostarosta pro dopravu.
Zároveň není podle radnice ani živnostníků důvod dále zahlcovat a zužovat Bělohorskou cyklopruhy, které IPR do projektu naplánoval. Blízké ulice nabízí řadu variant, jak oblast projet bezpečně na kole.
Aktuální postřehy a připomínky k revitalizaci Bělohorské vzešly ze společného jednání, které s představiteli radnice zorganizoval Spolek břevnovských živnostníků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV