Tak pane předsedající, děkuji za slovo. Přeji dobré dopoledne.
No já se svým návrhem, kolegyně, kolegové, vlastně prožívám takové malé déja vu, protože se pokusím navrhnout a požádat vás o zařazení nového bodu, naprosto stejného, který jsem tu navrhoval už na jednom z našich předchozích zasedání v úterý 24. ledna. Bohužel neúspěšně. A bohužel tak, jak se posunul čas, už vlastně, jestli dobře počítám, o tři týdny, tak ta situace - nebo o dva týdny přesně, tak ta situace je prakticky stejná, možná ještě trochu horší. A hned vysvětlím.
Ten název bodu mluví za vše, nazývám ho - nejistý rozpočet Ministerstva dopravy a ohrožení výstavby. A já jenom mohu zopakovat argumenty, které jsem tady přednesl toho 24. ledna. My jasně říkáme a vysvětlujeme už od loňského podzimu, že projednávání jak státního rozpočtu, tak navazujícího rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury na jednu stranu zní a může znít dobře. Je to oněch avizovaných 150, více než 150 miliard korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.