Dopravní podnik ročně přichází o desítky milionů korun kvůli nevýhodné smlouvě o provozování reklamních ploch na majetku DPP. Těží z toho společnost RENCAR, která se o reklamní plochy stará od 90. let. „Na základě znaleckého posudku renomované znalecké kanceláře jsme dospěli k jednoznačnému závěru, že jenom za rok 2013 se RENCAR na náš úkor bezdůvodně obohatil o desítky milionů korun,“ tvrdí Martin Gillar, předseda představenstva a generální ředitel DPP.
„Máme reálné podezření, že se RENCAR mohl na úkor DPP bezdůvodně obohacovat i v jiných letech. Uděláme vše pro to, aby tyto nároky nebyly promlčeny,“ doplňuje Dalibor Kučera, vedoucí Právního odboru DPP.
Podle analýz DPP je smlouva o pronájmu ploch pro reklamní činnost z 31. ledna 1997 s RENCARem neplatná od počátku. „Tehdy ji mimo jiné podepsal v rozporu se stanovami DPP pouze jeden člen představenstva, měli být dva, a vykazuje řadu dalších vad,“ zdůrazňuje Martin Gillar, předseda představenstva a generální ředitel DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV