Především motoristé si po jeho zhlédnutí musejí minimálně hlavu ukroutit, a položit si kardinální otázku: Proč Hřib řeší takové „neproblémy“, když mu doprava v Praze, za kterou má zodpovědnost, kterou se vehementně snaží zakrývat, padá na hlavu?
Nejsem sám, kdo má plné zuby totálního dopravního zmatku, kdy je bohužel běžnou praxí, že po rozkopání ulice se pro zkoušku pevných nervů nejen řidičů, ale mnohdy i cestujících v MHD, pro jistotu rozkope i objízdná trasa. Jestli tato politika souvisí s úmyslem znechutit Pražanům jízdu autem, nevím. Ani bych se nedivil. Přitom řešení je prosté.
Můj známý mi říkal, že před mnoha lety se každý týden na magistrátu konala koordinační setkání gesčních politiků, zástupců Technické správy komunikací, Dopravního podniku, vodovodů a kanalizací, plynáren, telekomunikací a dalších firem, jejichž činnost často způsobuje rozkopání ulic. Důvod byl jednoduchý a velmi praktický: zamezit absolutnímu dopravnímu chaosu. Fungovalo to tak, že každý představitel daného subjektu informoval o svých záměrech, a tím vznikala koncepce rozumné průjezdnosti hlavním městem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV