Již roky zpátky začalo Ministerstvo financí platit reklamu na hlavní volební bod hnutí ANO – zaváděnou elektronickou evidenci tržeb, kterou odůvodňovala i v televizních spotech, které běžely jako daňovými poplatníky placené reklamy i v komerčních televizích, tím, že přinese mnoho miliard, které půjdou na důchody a jiné. To se i podle propočtů některých odborníků ovšem nikdy nestalo.
Zástupci hnutí ANO postupně ohledně své propagace za veřejné prostředky přitvrzují. Proč by ANO propagovalo pouze programový bod, když může propagovat své volební heslo? Znáte Lepší Česko? Co kdyby se daná slova rovnou dostala do státem placené reklamní kampaně? Stalo se, již delší dobu tak běží kampaň placená Ministerstvem pro místní rozvoj 100 000 projektů pro lepší Česko.
Proč by se nepokračovalo i propagací „našich lidí“ z hnutí ANO za veřejné prostředky? Nouzový stav nabízí nové příležitosti, které si nenechalo ujít pro změnu Ministerstvo zdravotnictví ovládané hnutím ANO. Nejdříve Ministerstvo zdravotnictví rozeslalo do všech schránek v České republice leták s informacemi ohledně koronavirové nákazy, který navíc obsahoval i vlastní propagaci ministra z hnutí ANO. Když už to ministerstvo dělá, mělo by rozesílat leták bez chybných informací. Na letáku totiž byla jako poradní číslo uvedena tísňová linka 112, kterou poté volající přetěžovali a lidé potřebující akutní pomoc mohli mít problém se dovolat. Jsem rád, že se mi informaci, aby lidé pro radu nevolali na tísňovou linku, ale volali na linku 1212, kterou pomohli zřídit i dobrovolníci včetně Pirátů z týmu Covid19CZ, povedlo rozšířit sociálními sítěmi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV