MPO proto spolu se státní agenturou CzechInvest připravilo sérii informačních aktivit, jejichž cílem je zprostředkovat lidem v dotčených i sousedních obcích a Plzeňském kraji co nejvíce informací o parametrech projektu a jeho přínosech pro region i českou ekonomiku včetně opatření, která zmírní dopady na místní obyvatele. Informační kampaň bude spuštěna v polovině dubna, a to hned prostřednictvím několika komunikačních kanálů. Jedním z nich je informační leták, který představuje projekt a odpovídá na řadu často kladených dotazů, součástí bude i dopis ministra průmyslu a obchodu Jozefa Síkely adresovaný občanům dotčených obcí.
„Uvědomujeme si, že s touto investicí na váš region přenášíme velkou zodpovědnost. A chápeme, pokud u vás takto rozsáhlý projekt vzbuzuje obavy. Zároveň jsme přesvědčeni, že tento projekt vašemu regionu přinese mnohé pozitivní. Nechceme ohledně plánů na zřízení strategického podnikatelského parku a gigafactory nic zamlčovat, naopak považujeme za důležité, aby záměry vlády i potenciálního investora byly zcela transparentní,“ zdůvodňuje ministr v dopise sérii informačních aktivit.
Ta zahrnuje také informační leták se základními fakty týkajícími se celého projektu. „Naším cílem je transparentně a průběžně informovat veřejnost o přípravách projektu a odpovídat na veškeré otázky, které ohledně něj mohou mít,“ uvedl Petr Očko, vrchní ředitel sekce digitalizace a inovací MPO, který je nyní pověřen řízením agentury CzechInvest.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV