Zasloužil se o to i současný ministr životního prostředí Brabec, který nevyjednal v čas v Bruselu možnou výjimku z nového nařízení. Nejen tedy, že v postižených vesnicích a městech budou neustále občané zbytečně dýchat nečistoty z aut, ale samozřejmě bude situace nadále ovlivňovat i ekonomiku v rámci regionu.
Bez pořádné silnice totiž „z Prahy“ nikdo nepřijede do Karlových Varů podnikat a utrácet peníze a z Karlových Varů zas nikdo nepojede ani podnikat, ani pracovat „na otočku“ do Prahy, nebo do jiného silnějšího regionu. Což se samozřejmě projevuje na počtu podnikajících subjektů v kraji. Jsme dle ČSÚ třetí nejhorší kraj v počtu malých a středních podniků. To samozřejmě výrazně snižuje nabídku práce v Karlovarském kraji, což ve chvíli, kdy je nezaměstnanost v kraji skoro sedm procent, prostě není žádoucí. Hůř jsou na tom se zaměstnaností dle statistického úřadu už jen v Moravskoslezském, Ústeckém a Jihomoravském kraji.
Nádavkem pak mladí schopní lidé, kteří v kraji nenajdou práci, prchají do Prahy a náš kraj se tak postupně vylidňuje. Obávám se, aby, až k tomu konečně dojde, bylo ještě silnici pro koho stavět.
Bc. Lukáš Otys, MBA
člen předsednictva TOP 09
předseda TOP 09 v Karlovarském kraji
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV