Prahou navržená technická dokumentace by v případě, že by ji schválil silniční správní úřad, znamenala podle Petrtýla pro Středočeský kraj ještě víc poškozené silnice druhých a třetích tříd i mostů. Zhoršila by se situace ve všech přilehlých obcích, které již dnes trpí neúměrnou zátěží tranzitní dopravy.
„Přestože jsme po Praze požadovali, aby přehodnotila svá řešení nejtvrdšího možného zákazu kamionů, stále dává přednost takovým technickým řešením, která pro nás nejsou akceptovatelná,“ říká radní Petrtýl a dodává: „Věřím, že na příslušných úřadech, tj. silničním úřadu pro hl. m. Prahu či na ministerstvu dopravy, jež je schvalovacím orgánem, jsou rozumní lidé, kteří nerozhodnou na úkor obcí našeho kraje. Znamenalo by to jinak totální dopravní kolaps. Lidé by čekali v dlouhých kolonách, přičemž by selhávala autobusová dopravní obslužnost, takže by se děti nedostaly do škol a pracující do svých zaměstnání. Docházelo by k neúměrnému poškozování již tak přetížených silnic a mostů, a to je pro nás zcela nepřijatelné.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV