Na krajském úřadě se ve středu 21. února uskutečnil workshop k připravované elektronizaci veřejných zakázek. O aktuálním tématu diskutovali zástupci obcí, příspěvkových organizací a zaměstnanci krajského úřadu. Elektronická komunikace ve veřejných zakázkách, zadávaných podle zákona o zadávání veřejných zakázek, je pro obce a kraje povinná od 18. října 2018.
„Liberecký kraj už od dubna 2017 zadává plně elektronicky veřejné zakázky na technický dozor investora a koordinátora BOZP prostřednictvím dynamického nákupního systému a již několik let také využívá elektronické aukce,“ uvádí Marek Pieter, náměstek hejtmana pověřený řízením rezortu dopravy, investic a veřejných zakázek, který převzal nad akcí záštitu.
Program zahrnoval praktické ukázky jednotlivých fází přípravy, průběhu a vyhodnocení výběrových a zadávacích řízení na dodavatele vybraných komodit, prací a služeb.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV