K tomuto příspěvku mě inspiroval příspěvek od Mikuláše Ferjenčíka z Pirátů a hejtman Oto Košta z ANO.
Nejprve tedy příspěvek od Pirátů.
Opakovaně se setkávám s tvrzením, že lidi, co volí Babiše mu "skočili na koblihu". Je to naprostý omyl a protože už mě nebaví vyvracet to každému zvlášť, pokusím se to vysvětlit tady.
Kobliha nepůsobí tak tak, že by člověk dostal pamlsek za pár korun a proto by někoho volil. Kobliha je symbol a právě ta symbolická rovina je klíčová a vysvětluje, proč tak dobře fungují.
1) Kobliha je produkt, který je spojený s Babišovým podnikáním a touto formou hnutí ANO zdůrazňuje, že Babiš podniká v oblasti, na které nejenže není nic špatného, ale dokonce je zcela zásadní - umožňuje nakrmit obyvatelstvo. Babiše tedy koblihy identifikují jako "slušného podnikatele", oproti podnikatelům, kteří dělají v IT, marketingu, staví dálnice (oblasti, přes které se historicky tuneloval stát), případně dělají něco jiného, pod čím si volič nic konkrétního nepředstaví.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV