Podobné nápady by měly být koncepčním řešením celého středu města, nikoliv izolovaně jen jedné městské části, která se rozhodne zpoplatnit vjezd. To totiž víc problémů ve výsledku přinese, než odstraní. Kdybychom připustili takový precedent pro jednu městskou část, tak by pak třeba mohlo napadnout radní na Praze 11 zpoplatnit průjezd přes D1 u Chodova, kde denně projede víc než 50 tisíc aut a kamionů, které silně zatěžují životní prostředí celého Jižního Města. A tak bych mohl pokračovat.
Říkám to znovu a pořád dokola. Řešení musí být koncepční a celopražské. Jeho návrh bych očekával od bývalého primátora a současného náměstka pro dopravu Zdeňka Hřiba. Ale možná právě toto memorandum je důsledkem jeho neřešení této problematiky. V minulém volebním období ho zajímaly hlavně nesmyslné cyklopruhy po městě a sdílená kola a koloběžky. Obávám se ale, že po volbách se příliš mnoho nezměnilo. A my jen můžeme doufat, že ho něco osvítí a konečně začne řešit dostavbu obou městských okruhů, bez kterých dopravu v centru nikdy nezklidníme. Prostě nikdy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV