Nové pravidlo tak nyní říká, že každá městská část, která uvažuje zavést mýtné pro tranzitní dopravu, musí tento záměr nejdříve projednat s okolními městskými částmi, které by takový krok významně ovlivnil.
Považuji to za nutné opatření, které zabrání dalším zbytečným dopravním komplikacím a chaosu, který by mohlo vyvolat nesystémové rozhodnutí ze strany jen jediné části hlavního města. Problematickou situaci dopravně vytížených částí Prahy (v tomto případě konkrétně Prahy 1) samozřejmě vnímám a naprosto chápu, je třeba ji řešit, ale rozhodnutí takového významu je především zapotřebí organizovat a koncepčně plánovat na úrovni celého hlavního města.
Věřím, že toto usnesení nezabrání Praze 1 efektivně řešit tento problém a v tu samou chvíli dá prostor vyjádřit se k situaci i okolním MČ. Zároveň je ale třeba myslet na to, že toto usnesení není samo o sobě všelék a bude především na radních a Radě hl.m.Prahy, aby problém uchopila do hloubky a zavedla skutečně systémové řešení.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV